Počet záznamov 530 |
|
|
72 |
PaaS |
U1 |
|
Cognito je jednoduchý a bezpečný nástroj na kontrolu používateľských prihlásení a registrácií. Umožňuje pridávať registrácie a prihlásenia používateľov na weby a mobilné aplikácie. Podporuje tiež prihlasovanie prostredníctvom Facebook, Google, Amazon Microsoft Active Directory. |
Služby podpory registrácie užívateľov |
Aliter, cognnito, service, AWS |
C0I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
73 |
PaaS |
U1 |
|
Služba CloudWatch monitoruje a zbiera dáta o aplikáciách, zmenách výkonu, optimalizácii využitia zdrojov. Zbiera sledované a prevádzkové dáta vo forme logov, metrík a eventov, a ponúka celkový prehľad o zdrojoch, aplikáciách a službách, ktoré bežia na Amazon Web Services a on-premises serveroch. |
Monitoring |
Aliter, cloudwatch, service, aws, technologie |
C0I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
74 |
PaaS |
U1 |
|
Backup poskytuje plne manažovanú službu zálohovania, ktorá umožňuje automatizovať zálohovanie dát AWS služieb a on-premises. Služba umožňuje centrálne konfigurovať pravidlá zálohovania monitorovať aktivitu AWS zdrojov zálohovania. |
Archivácia, backup and disaster recovery |
Aliter, Backup, Service, AWS |
C0I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
75 |
PaaS |
U1 |
|
Aurora je MySQL a PostgreSQL kompatibilná cloudová databáza, ktorá kombinuje výkonnosť a dostupnosť tradičných enterprise databáz s jednoduchosťou a nákladovou efektívnosťou open source databáz. |
Relačné databázy |
Aliter, Aurora, Service, AWS |
C00I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
76 |
PaaS |
U1 |
|
Služba S3 Glacier poskytuje bezpečné, odolné a nízko nákladové úložisko pre archiváciu dát a dlhodobé ukladanie záloh. |
Archivácia, backup and disaster recovery |
Aliter, technologie, S3, Glacier, AWS |
C0I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
77 |
SaaS |
U1 |
|
Confluence cloud je kolaboračný nástroj spoločnosti Atlassian. Nástroj pomáha členom tímu efektívne spolupracovať a zdielať vedomosti. Slúži na vytváranie a udržiavanie dokumentácie rôzneho druhu. Zaznamenáva sa informácia o tom čo, kedy a kým sa zmenilo v danom dokumente (Confluence stránka). Členovia tímu môžu vytvárať, zdieľať a spolupracovať na obsahu.
Jira Service Desk môže Confluence využívať ako vedomostnú bázu. Confluence je možné integrovať aj s Jira Software alebo Jira Core.
Informácie sa organizujú do priestorov a v priestoroch sa vytvára štruktúra stránok. Flexibilne môžno nastavovať oprávnenia pre jednotlivých používateľov alebo skupiny používateľov. |
Biznis aplikacie /Office, Formulare, ... |
confluence, cloud, EEA |
C1I1A1 |
|
|
|
|
|
|
|
78 |
SaaS |
U1 |
|
Aplikácie postavené na platforme Jira pomáhajú tímom plánovať, prideľovať, sledovať, reportovať a riadiť prácu. Platforma Jira sa dá použiť na vývoj softvéru (agilnými alebo waterfall metodikami) alebo na podporu zákazníkov. Pomocou Jira sa dá podchytiť akýkoľvek proces v organizácii.
Jira Cloud prichádza v troch edíciách:
Core – jednoduché sledovanie práce v rôznych tímoch, projektoch či iných business procesoch
Software - cielené pri IT tímy pracujúce agilnými metodikami
Service Desk - umožňuje vytváranie portálov pre zákazníkov/zamestnancov na zakladanie napr. Incidentov (má vstavanú podporu pre ITSM), má vstavené SLA a po prepojení s Confluence,môže dávať návrhy používateľom pri hľadaní pomoci na články z vedomostnej bázy.
Základné pojmy:
Issue (úloha): je jedna úloha, ktorú je potrebné urobiť
Project (projekt): kontajner pre úlohy. Zoskupuje úlohy ktoré k sebe logicky patria. Projekt v Jira terminológií neznamená to isté čo v projektovom manažmente. Jira projekt môže slúžiť napr na zoskupovanie úloh jedného tímu (napr HR).
Workflow (životný cyklus): množina stavov , ktoré môže daná úloha nadobúdať od jej vytvorenia po jej vyriešenie, a prechodov medzi stavmi. Prechody nám určujú do akého stavu sa môžeme z východzieho stavu dostať. Príklady stavov: „Nová“, „V realizácií“, „V schvaľovaní“,“Uzatvorená“…
Field (Atribút/pole): poskytuje viac detailov o úlohe
Jira prichádza so vstavanými reportami, ktoré umožňujú vizualizovať informácie o úlohách. Nie je to DWH riešenie. |
Biznis aplikacie /Office, Formulare, ... |
Jira, Software, Cloud |
C1I1A1 |
|
|
|
|
|
|
|
79 |
IaaS |
U1 |
|
Služba zabezpečuje, že softvérový vývojári a oddelenia IT môžu používať softvérové kontajnery. |
Containerové služby CaaS |
Container, service, rackscale |
C0I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
85 |
SaaS |
U1 |
|
Azure Active Directory (AD) je cloudová služba zameraná na centrálnu správu identity a prístupu, ktorá umožňuje zamestnancom organizácie prostredníctvom centrálneho účtu prihlasovať sa a pristupovať k informačným systémom (IS) a zdrojom (napr. Office nástroje, integrované IT systémy a ďalšie). |
Active directory |
Azure Active, Directory, rackscale |
C0I0A1 |
|
|
|
|
|
|
|
87 |
SaaS |
U1 |
|
QSign Konverzia je služba, ktorá umožňuje prevod dokumentov jednotlivo, alebo aj hromadne (hromadná konverzia), z listinnej do elektronickej podoby a naopak. Prevod dokumentov je vykonávaný postupom pre zaručenú konverziu podľa Zákona č. 305/2013 Z. z. (o e-Governmente) s cieľom zachovania právnych účinkov pôvodného dokumentu a jeho použiteľnosti na právne úkony.
Služba pozostáva z aplikácie pre zaručenú konverziu, ktorá je poskytovaná ako služba prostredníctvom webového rozhrania bez potreby inštalácie v prostredí zákazníka a klientskej aplikácie QSign pre tvorbu a overovanie kvalifikovaných elektronických podpisov. V prípade záujmu je systém zaručenej konverzie dostupný aj ako inštalačný balík pre nasadenie vo vlastnom prostredí.
Zaručená konverzia je postup, pri ktorom je celý, bežne zmyslami vnímaný, informačný obsah pôvodného dokumentu transformovaný do novovzniknutého dokumentu inej podoby (elektronickej/listinnej) alebo iného formátu elektronickej podoby.
Účelom zaručenej konverzie je zabezpečenie prevodu medzi listinnou a elektronickou podobou dokumentov alebo elektronickými podobami dokumentov s rôznymi formátmi tak, aby novovzniknutý dokument neoddeliteľne spojený s osvedčovacou doložkou mal rovnaké právne účinky a mohol byť použitý rovnako na právne účely ako pôvodný dokument. |
Výpočtový a aplikáčný hosting |
QSign, konverzia, zaručená, ardaco |
C1I1A1 |
|
|
|
|
|
|