Počet záznamov 123 |
|
|
583 |
PaaS |
U2 |
|
Cloud Shell
• Interaktívna, autentifikovaná, browser-based služba pre správu Azure zdrojov.
• Podporované typy shallu: Bash (Linux) a PowerShell (Microsoft) |
Cloud manažment |
Microsoft cloud shell |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
584 |
IaaS |
U2 |
|
Azure App Service
• PaaS služba s automatickým škálovaním pre webové a mobilné aplikácie
• Možnosť nasadenia rôznych runtimes (Java)
• Podpora SSL, VPN, Network izolácia
• Ochrana dát & dostupnosť v štandardu Azure Storage |
Cloud manažment |
Microsoft Azure mobile app |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
586 |
IaaS |
U2 |
|
Azure DevOps Services • Nástroje a služby pre efektívne plánovanie vývoja softvérových aplikácií a pre lepšie spoluprácu pri vývoji aplikácií • Zahŕňa: - Azure Boards - agilné nástroje pre plánovanie, sledovanie progresu vývoja a pre komunikáciu členov vývojových tímov - Azure Pipelines - pre vytváranie, testovanie a vývoj s rešpektovaním CI/CD princípov v ľubovoľnom jazyky, na ľubovoľnej platforme a cloude - Azure Repos - neobmedzené a v cloude hostované Git repos - Azure Test Plans - testovacie nástroje
Opis cloudovej služby Popis - Azure Artifacts - pre tvorbu, hostovanie a zdieľanie balíkov s tímom s možnosťou pridávania artifaktov do CI/CD pipeline - Extensions Marketplace - prístup k funkčným rozšíreniam od viac ako 1000 iných aplikácií a služieb |
DevOps Tools |
Azure DevOps |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
590 |
SaaS |
U2 |
|
Služba na agilné riešenie dodávok, zásob a reťazca dodávateľov a výroby na maximalizáciu operačnej efektivity, kvality produktov, skladov a predikcií
• Kľúčové roly: Správa majetku, Nákladové účtovníctvo, Správa nákladov, Riadenie zásob, IoT Intelligence, Hlavné plánovanie, Zásobovanie a zdroje, Riadenie informácií o produktoch, Riadenie výroby,
Predaj a marketing, Riadenie služieb, Správa prepravy, Riadenie skladu |
Software as a Service |
Supply Chain Management |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
591 |
SaaS |
U2 |
|
Služba umožňuje vytvárať silné vzťahy so zákazníkmi a vykonávať správne rozhodnutia.
• Kľúčové roly: vykonávať činnosti na základe informácií a rýchlejšie uzavierať obchody, sledovania obchodných vzťahov a kontaktov, rozvíjania predajov od potenciálneho zákazníka k objednávke a vytváranie predajných materiálov. Umožňuje vytvárať marketingové zoznamy a kampane aj nasledovať servisné prípady spojené s konkrétnymi obchodnými vzťahmi alebo príležitosťami.
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) |
Software as a Service |
sales |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
592 |
SaaS |
U2 |
|
Služba na zaistenie vysokej skúsenosti zákazníkov.
• Poskytuje nástroje, ktoré pomáhajú spravovať servisné prípady, generovať činnosti súvisiace so službami a nájsť najlepšie riešenie problému zákazníka. Zároveň poskytuje nástroje na správu aktivít technikov v teréne, ich plánovanie a monitoring. Riešenie je pripravené na prepojenie so službami IoT na priame generovanie alertov zariadení a následného plánovania servisných zásahov. Pre technikov v teréne sú k dispozícii nástroje, ktoré umožňujú vzdialenú pomoc a návody, ako vykonať servisný zásah.
• Kľúčové roly: Sledovanie problémov zákazníkov (prípady), Záznam celej interakcie súvisiacej s prípadom, Zdieľanie informácií v znalostnej báze, Vytváranie frontov a smerovanie prípadov do správnych kanálov, Vytváranie a sledovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA),
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) |
Software as a Service |
Customer Service |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
593 |
SaaS |
U2 |
|
Služba poskytuje prehľad o zamestnancoch, ktorých potrebujete na vytváranie pracovného prostredia
• Kľúčové roly: Kompenzácie, Zamestnanecké výhody, Pracovné voľno a absencie, Dodržiavanie predpisov, Mzdová integrácia, Spätná väzba k výkonnosti, Školenia a certifikácie, Samoobslužné programy |
Software as a Service |
Human Resources |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
594 |
SaaS |
U2 |
|
• Služba na automatizáciu marketingu, ktorá pomáha premieňať prvotné záujmy na obchodné vzťahy. Služba spolupracuje s Dynamics 365 Sales a má integrované funkcie pre business intelligence.
• Kľúčové funkcie:
– Vytváranie grafických e-mailových správ a online obsahu na podporu marketingových iniciatív
– Návrh interaktívnych ciest zákazníka na starostlivosť o záujemcov na základe individuálneho prispôsobenia ponúkaných možností
– Využitie obchodných záujemcov zo služby LinkedIn
– Zdieľanie informácií medzi tímami
– Získavanie lepších znalostí o záujemcoch
– Usporiadanie a propagácia akcií
– Analýza a dokumentácia návratnosti marketingových investícií
– Väčšia úspešnosť vďaka stanoveniu priority záujemcov
– Výsledky prieskumov, na základe ktorých je možné jednať lepšie
– Konfigurácia a rozšírenie aplikácie |
Software as a Service |
Marketing |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
595 |
SaaS |
U2 |
|
Riešenie na riadenie finančných operácií v stredných a veľkých organizáciách
• Kľúčové roly: Záväzky, Pohľadávky, Rozpočtovanie, Pokladňa a banka, Nákladové účtovníctvo, Správa výdavkov, Finančné výkazníctvo, Dlhodobý majetok, Hlavná kniha a finančné výkazníctvo, Riadenie projektov a účtovníctvo, Business Intelligence a reportovanie, Elektronické výkazníctvo
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android)Používatelia, ktorí sa svoju prácou podieľajú na riadení finančných operácií organizácie (od vstupu dát cez účtovné operácie až po strategické riadenie).
Organizácie, ktoré vyžadujú prehľad o finančných operáciách v reálnom čase, realizovať predikcie budúcich výnosov a využívať rozhodnutia založené na dátach na zvýšenie efektivity a rast organizácie.
|
Software as a Service |
Finance |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
596 |
SaaS |
U2 |
|
Služba poskytuje komplexné omnikanálové riešenie, ktoré zjednocuje administratívu, obchod, kontaktné stredisko a digitálne skúsenosti.
• Dynamics 365 Commerce umožňuje vytvárať vernosť značke na základe individuálnych oslovení zákazníkov, zvýšiť výnosy s lepšou produktivitou zamestnancov, optimalizovať operácie s cieľom znížiť náklady a zvýšiť efektivitu dodávateľského reťazca, a tak dosiahnuť lepšie obchodné výsledky.
• Kľúčové roly: Konfigurácia prostredia, Obchodná architektúra, Nastavenie kanálov, Podpora predaja produktov a služieb, Správa objednávok, Správa zákazníkov, Správa financií, Správa webu s elektronickým obchodovaním, Ochrana proti podvodom, Vývoj a rozšíriteľnosť obchodu |
Software as a Service |
Commerce |
C3I3A2 |
|
|
|
|