Katalóg služieb Vládneho cloudu SR
V1.0 Beta

Poskytovateľ

Poskytovateľ  
   Microsoft Ireland Operations Limited
IČO  
   1111111111
Adresa 1  
  70 Sir John Rogerson's,
Adresa 2  
  Quay
Mesto  
  Dublin
PSC  
  D02R29
Telefon  
  
Mobil   
  
Email  
  dalibor.kacmar@microsoft.com
Popis/Komentár  
  Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland

MIOL je ako poskytovateľ uvedený iba pre účely registrácie svojej cloudovej služby. Vzhľadom k nepriamemu predajnému modelu sú cloudové služby dodávané prostredníctvom autorizovaných partnerov – predajcov, ktorí vždy v danom prípade vystupujú ako poskytovateľ. MIOL nie je priamym predajcom cloudových služieb.
  

Služba
Žiadosť č. 592 
   
Názov služby Dynamics 365 Customer Service 
   
Model služby (I, P, S) SaaS 
   
Úroveň služby (U1, U2, U3) U2 
   
Kategória služby Software as a Service 
   
Klasifikácia služby (CIA) C3I3A2 
   
Kľúčové slová Customer Service 
   
Poskytovateľ služby Microsoft Ireland Operations Limited

70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland 
   
Prevádzkovateľ služby Microsoft Ireland Operations Limited

70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland 
   
Základný popis služby Služba na zaistenie vysokej skúsenosti zákazníkov.

• Poskytuje nástroje, ktoré pomáhajú spravovať servisné prípady, generovať činnosti súvisiace so službami a nájsť najlepšie riešenie problému zákazníka. Zároveň poskytuje nástroje na správu aktivít technikov v teréne, ich plánovanie a monitoring. Riešenie je pripravené na prepojenie so službami IoT na priame generovanie alertov zariadení a následného plánovania servisných zásahov. Pre technikov v teréne sú k dispozícii nástroje, ktoré umožňujú vzdialenú pomoc a návody, ako vykonať servisný zásah.

• Kľúčové roly: Sledovanie problémov zákazníkov (prípady), Záznam celej interakcie súvisiacej s prípadom, Zdieľanie informácií v znalostnej báze, Vytváranie frontov a smerovanie prípadov do správnych kanálov, Vytváranie a sledovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA),

• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) 
   
Používatelia služby Organizácia s potrebou efektívneho sledovania a správy zákazníckych problémov.

Pracovník podpory komunikujúci so zákazníkom a riešiaci problémy zákazníka. 
   
Technológie služby Dynamics 365 Customer Service 
   
Parametre ceny Počet používateľov za mesiac 
   
Parametre monitorovania Všetky služby Dynamics 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – opis je možné nájsť https://docs.microsoft.com/en-us/power-platform/admin/check-online-service-health#view-dynamics-365--service-health

Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0

Parametre služieb SLA sú definované tu https://www.microsoft.com/licensing/docs/view/Service-Level-Agreements-SLA-for-Online-Services 
   
Komentár   
 

Certifikované

U1

IaaS    42
PaaS    89
SaaS    62
 

U2

IaaS    27
PaaS    43
SaaS    52
 

U3

IaaS    45
PaaS    129
SaaS    41