Žiadosť č. |
593 |
|
|
Názov služby |
Dynamic 365 Human Resources |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U2 |
|
|
Kategória služby |
Software as a Service |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
|
|
Kľúčové slová |
Human Resources |
|
|
Poskytovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Základný popis služby |
Služba poskytuje prehľad o zamestnancoch, ktorých potrebujete na vytváranie pracovného prostredia
• Kľúčové roly: Kompenzácie, Zamestnanecké výhody, Pracovné voľno a absencie, Dodržiavanie predpisov, Mzdová integrácia, Spätná väzba k výkonnosti, Školenia a certifikácie, Samoobslužné programy |
|
|
Používatelia služby |
Organizácia s potrebou zaistiť lepšiu správu procesov HR a lepšie riadenie životného cyklu zamestnanca. |
|
|
Technológie služby |
Dynamic 365 Human Resources |
|
|
Parametre ceny |
Počet používateľov za mesiac |
|
|
Parametre monitorovania |
Všetky služby Dynamics 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – opis je možné nájsť https://docs.microsoft.com/en-us/power-platform/admin/check-online-service-health#view-dynamics-365--service-health
Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
Parametre služieb SLA sú definované tu https://www.microsoft.com/licensing/docs/view/Service-Level-Agreements-SLA-for-Online-Services |
|
|
Komentár |
|
|
|
|