Počet záznamov 552 |
|
|
580 |
PaaS |
U2 |
|
IoT Hub
• Manažovaná služba prepája, monitoruje a riadi IoT zariadenia
• Bez obmedzení typu a operačného systému IoT zariadení
• Škálovateľnosť na milióny zariadení
• Zabezpečená komunikácia s plnou autentifikáciu zariadení (SAS Token, X.509 certifikáty, X.509 CA)
• Jazyky - C, C#, Java, Python, Node.js
• Komunikačné protokoly HTTPS. AMQP, AMQP over WebSockets, MQTT, MQTT over WebSockets |
IoT Platforma |
Azure IoT Hub |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
|
|
581 |
PaaS |
U2 |
|
Služby na prevádzku IoT riešení, identifkovanie poznatkov zo zozbieraných údajov a na relizáciu úkonov na základe dát a údajov. |
IoT services |
Azure Sphere |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
|
|
582 |
PaaS |
U2 |
|
Azure Site Recovery
• Služba pre koordináciu automatizovanej replikácie a recovery chránených inštancií v sekundárnej lokácii (BCDR)
• Podpora pre fyzické a virtuálne (VM) inštancie serverov
• Zahrnuté funkcie:
- BCDR - Replikácia virtuálnych serverov cloud a on-premise
- Workload replikácie - Dátová odolnosť
- Dodržanie organizačných RTO a RPO cieľov
- Konzistencia aplikácií pri failover
Opis cloudovej služby Popis
- Testovanie bez prerušenia funkcie
- Flexibilný failover
- Vlastné recovery plány
- BCDR integrácia
- Azure Automation integrácia
- Network integrácia |
Cloud manažment |
Microsoft Azure Site Recovery |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
|
|
583 |
PaaS |
U2 |
|
Cloud Shell
• Interaktívna, autentifikovaná, browser-based služba pre správu Azure zdrojov.
• Podporované typy shallu: Bash (Linux) a PowerShell (Microsoft) |
Cloud manažment |
Microsoft cloud shell |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
|
|
584 |
IaaS |
U2 |
|
Azure App Service
• PaaS služba s automatickým škálovaním pre webové a mobilné aplikácie
• Možnosť nasadenia rôznych runtimes (Java)
• Podpora SSL, VPN, Network izolácia
• Ochrana dát & dostupnosť v štandardu Azure Storage |
Cloud manažment |
Microsoft Azure mobile app |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
|
|
586 |
IaaS |
U2 |
|
Azure DevOps Services • Nástroje a služby pre efektívne plánovanie vývoja softvérových aplikácií a pre lepšie spoluprácu pri vývoji aplikácií • Zahŕňa: - Azure Boards - agilné nástroje pre plánovanie, sledovanie progresu vývoja a pre komunikáciu členov vývojových tímov - Azure Pipelines - pre vytváranie, testovanie a vývoj s rešpektovaním CI/CD princípov v ľubovoľnom jazyky, na ľubovoľnej platforme a cloude - Azure Repos - neobmedzené a v cloude hostované Git repos - Azure Test Plans - testovacie nástroje
Opis cloudovej služby Popis - Azure Artifacts - pre tvorbu, hostovanie a zdieľanie balíkov s tímom s možnosťou pridávania artifaktov do CI/CD pipeline - Extensions Marketplace - prístup k funkčným rozšíreniam od viac ako 1000 iných aplikácií a služieb |
DevOps Tools |
Azure DevOps |
C2I2A2 |
|
|
|
|
|
|
|
590 |
SaaS |
U2 |
|
Služba na agilné riešenie dodávok, zásob a reťazca dodávateľov a výroby na maximalizáciu operačnej efektivity, kvality produktov, skladov a predikcií
• Kľúčové roly: Správa majetku, Nákladové účtovníctvo, Správa nákladov, Riadenie zásob, IoT Intelligence, Hlavné plánovanie, Zásobovanie a zdroje, Riadenie informácií o produktoch, Riadenie výroby,
Predaj a marketing, Riadenie služieb, Správa prepravy, Riadenie skladu |
Software as a Service |
Supply Chain Management |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
591 |
SaaS |
U2 |
|
Služba umožňuje vytvárať silné vzťahy so zákazníkmi a vykonávať správne rozhodnutia.
• Kľúčové roly: vykonávať činnosti na základe informácií a rýchlejšie uzavierať obchody, sledovania obchodných vzťahov a kontaktov, rozvíjania predajov od potenciálneho zákazníka k objednávke a vytváranie predajných materiálov. Umožňuje vytvárať marketingové zoznamy a kampane aj nasledovať servisné prípady spojené s konkrétnymi obchodnými vzťahmi alebo príležitosťami.
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) |
Software as a Service |
sales |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
592 |
SaaS |
U2 |
|
Služba na zaistenie vysokej skúsenosti zákazníkov.
• Poskytuje nástroje, ktoré pomáhajú spravovať servisné prípady, generovať činnosti súvisiace so službami a nájsť najlepšie riešenie problému zákazníka. Zároveň poskytuje nástroje na správu aktivít technikov v teréne, ich plánovanie a monitoring. Riešenie je pripravené na prepojenie so službami IoT na priame generovanie alertov zariadení a následného plánovania servisných zásahov. Pre technikov v teréne sú k dispozícii nástroje, ktoré umožňujú vzdialenú pomoc a návody, ako vykonať servisný zásah.
• Kľúčové roly: Sledovanie problémov zákazníkov (prípady), Záznam celej interakcie súvisiacej s prípadom, Zdieľanie informácií v znalostnej báze, Vytváranie frontov a smerovanie prípadov do správnych kanálov, Vytváranie a sledovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA),
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) |
Software as a Service |
Customer Service |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
593 |
SaaS |
U2 |
|
Služba poskytuje prehľad o zamestnancoch, ktorých potrebujete na vytváranie pracovného prostredia
• Kľúčové roly: Kompenzácie, Zamestnanecké výhody, Pracovné voľno a absencie, Dodržiavanie predpisov, Mzdová integrácia, Spätná väzba k výkonnosti, Školenia a certifikácie, Samoobslužné programy |
Software as a Service |
Human Resources |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|