Žiadosť č. |
219 |
|
|
Názov služby |
DATALAN Monitoring IKT |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U1 |
|
|
Kategória služby |
Monitoring |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C0I0A1 |
|
|
Kľúčové slová |
Monitoring, rEPORTING, |
|
|
Poskytovateľ služby |
Datalan a.s.
Krasovského 14, 851 01 Bratislava
IČO: 35 810 734
|
|
|
Prevádzkovateľ služby |
SWAN, a.s.,
Údernícka 15,
851 01 Petržalka |
|
|
Základný popis služby |
Služba zahrňuje:
- neustále sledovanie IT prostredia odberateľa v režime 24x7
- pravidelné reportovanie stavu infraštruktúry na mesačnej báze
- okamžité reportovanie problémov, incidentov a ich primerané riešenie v závislosti od definovanej úrovne služby
Súčasťou služby je aj nasadenie potrebných technológií zabezpečujúce v prostredí objednávateľa. Ide o multitenantné riešenie.
Monitorované môžu byť: osobné počítače, servery, aplikácie, databázy, počítačová sieť, bezpečnosť, pripojenie na internet, nežiadúca pošta, nežiadúci softvér, vydieračský softvér, aktivity používateľov, aktivity 3-tích strán.
|
|
|
Používatelia služby |
Organizácie, ktoré potrebujú vedieť a sledovať stav svojej IKT infraštruktúry, nedisponujú zdrojmi na správu IKT infraštruktúry, alebo disponujú zdrojmi v obmedzenej kvalite. |
|
|
Technológie služby |
Je to realizované prostredníctvom monitorovacieho centra pracujúceho s monitorovacím systémom v cloude vybudovaného na báze platformy "zabbix".
Súčasťou služby je aj nasadenie potrebných technológií v prostredí objednávateľa - na strane používateľa je nasadený proxy agent na zber logov z jednotlivých monitorovaných zariadení IKT.
Agent môže byť v prevedení fyzického zariadenia alebo virtuálneho zariadenia.
Monitorovací systém je napojený na service desk poskytovateľa služby a môže byť napojený aj na servis desk používateľa. |
|
|
Parametre ceny |
Základnými parametrami pre stanovenie ceny je počet monitorovaných zariadení, od toho odvodený počet potrebných agentov, typ proxy agenta (fyzický resp. virtuálny) a doba viazanosti služby. |
|
|
Parametre monitorovania |
Monitorovanie vyťaženia (CPU, RAM, HDD, Sieť)
Monitorovanie dostupnosti služby: HTTP/HTTPS
Monitorovanie dostupnosti databázy
Monitorovanie error logov
|
|
|
Komentár |
|
|
|
|