Žiadosť č. |
160 |
|
|
Názov služby |
ORIWIN SAP Cloud Platform Integration Suite - Premium Edition |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U1 |
|
|
Kategória služby |
Platform as a service (PaaS) |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C0I0A1 |
|
|
Kľúčové slová |
ORIWIN SAP Cloud Platform Integration Suite - Premium Edition |
|
|
Poskytovateľ služby |
ORIWIN, s.r.o.
Hálkova 2753/13
010 01 Žilina
Slovensko |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
SAP SE
Dietmar-Hopp-Allee 16
69190 Walldorf
Germany |
|
|
Základný popis služby |
Integračná služba"Integračná služba 'ORIWIN SAP Cloud Platform Integration Suite“ pomáha prepojiť cloudové a on-premise aplikácie s inými cloudovými a on-premise aplikáciami. Táto služba má schopnosť spracovávať správy v integračných scenároch v reálnom čase pokrývajúcich rôzne spoločnosti, organizácie alebo aj oddelenia v rámci jednej organizácie. Služba je postavená na službe SAP Cloud Platform Integration a je rozšírená o vlastné ORIWIN moduly a rozšírenia, ktoré zákazníkom poskytujeme ako súčasť balíka.
Služba umožňuje:
• Implementovať rôzne integračné scenáre
• Implementovať rôzne integračné scenáre na princípoch servisne orientovanej integrácie - Enterprise Service Bus (ESB)
• Integrovať procesy a údaje do scenárov medzi aplikáciami (A2A) a medzi podnikmi (B2B).
• Pripojiť sa k viacerým koncovým bodom
• Vyvíjať vlastné adaptéry
• Prístup k verejným API
• Zabezpečiť bezpečnú a spoľahlivú komunikáciu
• Implementovať rôzne komunikačné režimy.
• Pripravenú integráciu so SAP Process Orchestration a ostatnými SAP systémami
• Moduly ORIWIN:
Obsah jednotlivých edícii je v priloženom dokumente „ORIWIN SAP Cloud Platform Integration Suite Subscription.pdf“
Viac informácií na: https://help.sap.com/viewer/368c481cd6954bdfa5d0435479fd4eaf/Cloud/en-US/e12c09cc8e9b4574b092d8964b049ce6.html |
|
|
Používatelia služby |
Integračná platforma medzi rôznymi systémami typicky neprichádza do priamej interakcie s koncovými bežnými používateľmi. Typickí priami používatelia služby sú administrátori a vývojári. |
|
|
Technológie služby |
Riešenie nie je závislé na iných technológiách, pracuje nad SAP Cloud platform a je vytvorené v tomto prostredí. |
|
|
Parametre ceny |
Cena je stanovená po jednotlivých balíčkoch. V rámci balíčkov je prístup k vybraným integračným rozšíreným službám podľa aktuálne platného cenníka. |
|
|
Parametre monitorovania |
Poskytujeme pravidelné správy, ktoré obsahujú informácie o priemerných časoch odozvy na dátové centrum.
Informácie o dostupnosti a výkone v reálnom čase si zákazníci môžu pozrieť po kliknutí na nasledujúci odkaz: https://support.sap.com/kb-incidents/cloud-status-dashboard/availability-and-response-time-reports.html.
Administrátori podpory zákazníka budú mať prístup k stavovému panelu služby priamo z aplikácie, aby mohli okamžite zobraziť stav, výkon a časy odozvy dátového centra pre svoje konto v reálnom čase. Zákazníci získajú možnosť bezpečného prihlásenia, aby mohli zobrazovať konkrétne informácie o svojom konte. Cloud Availability Center je prispôsobený cloudový panel, ktorý zákazníkom poskytuje konsolidované zobrazenia vrátane dostupnosti, výkonu a úrovne poskytovania služby v reálnom čase. |
|
|
Komentár |
|
|
|
|