Žiadosť č. |
141 |
|
|
Názov služby |
ReeDee |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U1 |
|
|
Kategória služby |
Iné databázové služby |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C0I0A1 |
|
|
Kľúčové slová |
Adastra, s.r.o. - ReeDee |
|
|
Poskytovateľ služby |
ADASTRA, s.r.o.
Mýtna 48
Bratislava 811 07
Slovenská Republika
ICO: 35 874 244
|
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052-6399
USA, verejne obchodovateľná spoločnosť
|
|
|
Základný popis služby |
POPIS RIEŠENIA:
OCR riešenie pre automatické spracovanie osobných dokladov a iných štrukturovaných dokumentov:
- čítanie osobných dokladov (občianskych preukazov, vodičských preukazov, cestovných pasov, atď) z nasnímanej fotografie vrátane ich následnej validácie a overenia pravosti dokumentov
- čítanie a "parsovanie" iných strukturovaných dokumentov ako napríklad bankových výpisov
PRE KOHO JE SLUŽBA URČENÁ:
- Pre akúkoľvek inštitúciu ktorá potrebuje digitálne sprocesovať osobné doklady a identifikovať fyzickú osobu, napríklad z dôvodu digitálneho onboardingu
- Pre akúkoľvek inštitúciu, ktorá potrebuje vedieť automatizovane čítať a parsovať štrukturované dokumenty |
|
|
Používatelia služby |
Typický používateľ služby je akýkoľvek podnik, ktorý vyžaduje automatické spracovanie osobných dokladu (vo forme obrázkov) alebo ďalších dokumentov pre svoje biznis procesy.
- Akákoľvek inštitúcia ktorá potrebuje digitálne sprocesovať osobné doklady a identifikovať fyzickú osobu, napríklad z dôvodu digitálneho onboardingu
- Akákoľvek inštitúcia, ktorá potrebuje vedieť automatizovane čítať a parsovať štrukturované dokumenty
Príkladom použitia čítanie osobných dokladov môže byť zrýchlenie onboarding nových zákazníkov. Zákazník vyfotí svoj doklad totožnosti a nahrá do systému, následne prebehne automatická validácia dokladu a čítanie dát. Výsledky čítanie dokladu následne môžu byť predvyplnené vo vstupnom formuláre a užívateľ je nemusí zadávať ručne.
Ďalšie možnosti je spracovanie dokumentu na pozadí (v back-office systému) pre zrýchlenie vnútorných procesov podniku. Napríklad rozhodovanie o dalších krokoch v procese na základe automatizovane extrahovaných dát z doložených dokumentov (bankových výpisov). |
|
|
Technológie služby |
Hlavná logika riešenia je napísana v C ++ a je postavená s využitím dvoch knižníc na pozadí: OpenCV a Tesseract, ktoré slúžia pre spracovanie obrázkov, rozdelenie na zodpovedajúcej oblasti a vytiahnutie textu z obrázkov.
Serverová časť a REST API sú napísané v Kotlin s použitím SpringBoot frameworku a ZeroMQ knižnice pre komunikáciu medzi serverom a WORKERY.
Pre uloženie dát sa používa v Postgres DB a SQLite.
Modul pre vyhodnotenie výsledkov modelu je napísaný v Python.
|
|
|
Parametre ceny |
Základný cenový model pre využitie produktu je "Pay as you go", založený na množstve zaslaných Request mesačne (cena za request sa odvodzuje z vopred definovaných rozmedzí). Ako request sa počíta správne detekovaný dokument patriaci jednej osobe.
Ďalším parametrom je údržba a technická podpora.
|
|
|
Parametre monitorovania |
Služba je monitorovaná na základe nasledujúcich parametrov:
- Uptime systému
- Čas spracovania jednotlivých typov dokumentu, priemerný čas spracovania
- Celkový počet request na jednotlivé koncové ukazovatele
- Počet detekovaných dokumentov
- Počet správne prečítaných polí s vysokou confidence
- Počet chýb spracovania a error rate
Všetky tieto parametre sú dostupné vo vizuálnom rozhraní, ktoré tiež umožňuje vytvárať reporty a alerty na základe definovaných udalosti.
|
|
|
Komentár |
|
|
|
|