Počet záznamov 530 |
|
|
592 |
SaaS |
U2 |
|
Služba na zaistenie vysokej skúsenosti zákazníkov.
• Poskytuje nástroje, ktoré pomáhajú spravovať servisné prípady, generovať činnosti súvisiace so službami a nájsť najlepšie riešenie problému zákazníka. Zároveň poskytuje nástroje na správu aktivít technikov v teréne, ich plánovanie a monitoring. Riešenie je pripravené na prepojenie so službami IoT na priame generovanie alertov zariadení a následného plánovania servisných zásahov. Pre technikov v teréne sú k dispozícii nástroje, ktoré umožňujú vzdialenú pomoc a návody, ako vykonať servisný zásah.
• Kľúčové roly: Sledovanie problémov zákazníkov (prípady), Záznam celej interakcie súvisiacej s prípadom, Zdieľanie informácií v znalostnej báze, Vytváranie frontov a smerovanie prípadov do správnych kanálov, Vytváranie a sledovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA),
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) |
Software as a Service |
Customer Service |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
593 |
SaaS |
U2 |
|
Služba poskytuje prehľad o zamestnancoch, ktorých potrebujete na vytváranie pracovného prostredia
• Kľúčové roly: Kompenzácie, Zamestnanecké výhody, Pracovné voľno a absencie, Dodržiavanie predpisov, Mzdová integrácia, Spätná väzba k výkonnosti, Školenia a certifikácie, Samoobslužné programy |
Software as a Service |
Human Resources |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
594 |
SaaS |
U2 |
|
• Služba na automatizáciu marketingu, ktorá pomáha premieňať prvotné záujmy na obchodné vzťahy. Služba spolupracuje s Dynamics 365 Sales a má integrované funkcie pre business intelligence.
• Kľúčové funkcie:
– Vytváranie grafických e-mailových správ a online obsahu na podporu marketingových iniciatív
– Návrh interaktívnych ciest zákazníka na starostlivosť o záujemcov na základe individuálneho prispôsobenia ponúkaných možností
– Využitie obchodných záujemcov zo služby LinkedIn
– Zdieľanie informácií medzi tímami
– Získavanie lepších znalostí o záujemcoch
– Usporiadanie a propagácia akcií
– Analýza a dokumentácia návratnosti marketingových investícií
– Väčšia úspešnosť vďaka stanoveniu priority záujemcov
– Výsledky prieskumov, na základe ktorých je možné jednať lepšie
– Konfigurácia a rozšírenie aplikácie |
Software as a Service |
Marketing |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
595 |
SaaS |
U2 |
|
Riešenie na riadenie finančných operácií v stredných a veľkých organizáciách
• Kľúčové roly: Záväzky, Pohľadávky, Rozpočtovanie, Pokladňa a banka, Nákladové účtovníctvo, Správa výdavkov, Finančné výkazníctvo, Dlhodobý majetok, Hlavná kniha a finančné výkazníctvo, Riadenie projektov a účtovníctvo, Business Intelligence a reportovanie, Elektronické výkazníctvo
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android)Používatelia, ktorí sa svoju prácou podieľajú na riadení finančných operácií organizácie (od vstupu dát cez účtovné operácie až po strategické riadenie).
Organizácie, ktoré vyžadujú prehľad o finančných operáciách v reálnom čase, realizovať predikcie budúcich výnosov a využívať rozhodnutia založené na dátach na zvýšenie efektivity a rast organizácie.
|
Software as a Service |
Finance |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
596 |
SaaS |
U2 |
|
Služba poskytuje komplexné omnikanálové riešenie, ktoré zjednocuje administratívu, obchod, kontaktné stredisko a digitálne skúsenosti.
• Dynamics 365 Commerce umožňuje vytvárať vernosť značke na základe individuálnych oslovení zákazníkov, zvýšiť výnosy s lepšou produktivitou zamestnancov, optimalizovať operácie s cieľom znížiť náklady a zvýšiť efektivitu dodávateľského reťazca, a tak dosiahnuť lepšie obchodné výsledky.
• Kľúčové roly: Konfigurácia prostredia, Obchodná architektúra, Nastavenie kanálov, Podpora predaja produktov a služieb, Správa objednávok, Správa zákazníkov, Správa financií, Správa webu s elektronickým obchodovaním, Ochrana proti podvodom, Vývoj a rozšíriteľnosť obchodu |
Software as a Service |
Commerce |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
597 |
SaaS |
U2 |
|
Služba pomáha organizáciám efektívne sledovať, spravovať a poskytovať služby založené na projektovom riadení, od počiatočného predaja až po fakturáciu.
• Kľúčové funkcie:
– Plánovať projekty a vytvoriť odhady a plány práce
– Odhadovať a sledovať náklady a výnosy projektu
– Predpovedať požiadavky na zdroje, keď sú projekty profilované
– Sledovať priebeh projektu a náklady
– Spravovať tvorbu ponúk, vytváranie cenových kalkulácií a generovanie faktúr pre projekty
– Priradiť a spravovať zdroje
– Využívať zostavy a interaktívne riadiace panely na sledovanie kľúčových ukazovateľov výkonu pre úspešné projekty |
Software as a Service |
Project Oprerations |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
598 |
SaaS |
U3 |
|
Súbor nástrojov, ktoré sú určené na rýchly vývoj aplikácií, automatizáciu a analýzu dát.
Power BI:
• Služba pre self-services BI a enterprise analytické služby určené na vizualizáciu dát a zdieľanie vnútri organizácie alebo verejne
• Prístup k ľubovoľnému typu dátového zdroja
• Podpora PC, tabletov a mobilných telefónov. Windows, iOS, Android
• Kľúčové prvky:
– Power BI Desktop – pracovné aplikácie pre Windows
– Power BI Service – cloud služba
– Power BI Mobile AppS
– Power BI Report Server – na on-premises reporting
Power Apps:
• Platforma na vytváranie aplikácií low-code pre ľubovoľný typ zariadení
• Podpora PC, tabletov a mobilných telefónov. Windows, iOS, Android
Power Automate:
• No-code platforma na automatizáciu workflow alebo robustnú procesnú automatizáciu (RPA)
• Podpora PC, tabletov a mobilných telefónov. Windows, iOS, Android
Power Virtual Agents:
• Služba na vizuálny návrh virtuálnych konverzačných agentov
• Podpora pre web, mobilné platformy a sociálne siete
• Stovky pripravených konektorov do aplikácií LOB
• Možnosť rozšíriť funkcie pomocou Bot Framework SDK (open source)
• Cena: podľa spotreby, merané počtom sessions na tenant
Power BI Embedded:
• Služba pre vývojárov aplikácií na integráciu služieb Power BI priamo do vlastných aplikácií
AI Builder:
• Služba určená na vytváranie AI experimentov na platforme Microsoft Power |
Software as a Service |
Power Platform |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
599 |
SaaS |
U2 |
|
Služba pomáha organizáciám poskytovať služby zákazníkom. Aplikácia kombinuje automatizácie pracovného postupu, algoritmov plánovania a mobility prípravy pracovníkov a ďalšie.
• Kľúčové funkcie:
– Vylepšiť prvú pevnú sadzbu
– Zaistiť vyšší počet volaní technika za týždeň
– Správa nasledujúcich prác a využitie výhod možností navýšenia predaja a krížového predaja
– Skrátenie doby cestovania, najazdených kilometrov a opotrebovania vozidla
– Usporiadanie a sledovanie riešení problémov zákazníka
– Komunikácia a presná doba príjazdu k zákazníkovi
– Poskytovanie presnej histórie a vybavenia pre technika v teréne
– Informovanie zákazníkov o stave ich volaní služby a riešení
– Plánovanie miestnych návštev, keď to vyhovuje zákazníkovi
– Vyhnutie sa prestojom zariadení prostredníctvom preventívnej údržby |
Software as a Service |
Field Service |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
600 |
SaaS |
U3 |
|
Identity manažment a väzba na adresárovú službu
4 úrovne služieb – Free, Office 365 Apps, Premium P1, Premium P2
• Varianty: AAD, AAD B2B, AAD B2C, Domain Services
• Funkcie podľa zvoleného variantu a úrovne služieb:
– Správa aplikácií
– Overenie (viacfaktorové, self-service, password blacklisting atď.)
– API pre vývojárov
– Správa externých účtov (B2B)
– Riadenie zavedenia, prihlásenia a správy profilov používateľov aplikácií (B2C)
– Podmienený prístup
– Správa zariadení
– Doménové služby (Domain Services)
– Správa enteprise používateľov
– Federácia identít (ADFS a IDP tretích strán), hybridné identity
– Ochrana identity (identifikácia zraniteľností, podozrivých operácií a riešenie udalostí)
– Správa identít cloudových zdrojov
– Správa privilegovaných identít (PIM)
– Reporting a monitorovanie |
Software as a Service |
Active Directory |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|
|
601 |
SaaS |
U3 |
|
Manažovaná služba na správu mobilných zariadení (MDM) a mobilných aplikácií (MAM)
• Podpora PC, tabletov a mobilných telefónov. Firemných aj súkromných (BYOD).
• Podporované OS: iOS/iPadOS, macOS, Windows, Android
• Kľúčové funkcie:
– Enrollment zariadení, prehľad zariadení s prístupom k firemným zdrojom
– SSO, viacfaktorové overenie, rights management
– Konfigurácia zariadení podľa štandardov
– Správa certifikátov na prístup k WiFi a VPN
– Reporty bezpečnostných súladov zariadení
– Vzdialené zmazanie dát na stratených, odcudzených alebo nepoužívaných zariadeniach
– Podmienený prístup k aplikáciám
– Inštalácia aplikácií do koncových zariadení, konfigurácia
– Blokovanie prístupu ku cloudovým službám
– Detekcia mobilných zraniteľností |
Software as a Service |
Intune |
C3I3A2 |
|
|
|
|
|
|