Žiadosť č. |
606 |
|
|
Názov služby |
Microsoft Viva |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U3 |
|
|
Kategória služby |
Software as a Service |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
|
|
Kľúčové slová |
Viva |
|
|
Poskytovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Základný popis služby |
Microsoft Viva je platformou na zamestnaneckú skúsenosť pre organizácie využívajúce Microsoft 365 a Microsoft Teams. Skladá sa zo 4 modulov:
Microsoft Viva Connections
Ide o nadstavbu pre intranet spoločnosti nad Microsoft SharePoint Online. Vďaka tejto nadstavbe je možné personalizovať internú komunikáciu na intranete pre zamestnancov a obohacovať ju o tzv. adaptívne karty. Takáto komunikačná stránka SharePoint sa potom pripne ako aplikácia v Microsoft Teams, a zvyšuje sa tak jej dosah na používateľov.
Microsoft Viva Insights
Služba dáva k dispozícii používateľom personalizované odporúčania týkajúce sa ich práce v digitálnom priestore, pomáha s riadením wellbeingu a času a zároveň pomáha manažérom k správnym návykom vedenia ľudí v digitálnom priestore formou odporúčania priamo v aplikácii Microsoft Teams.
Microsoft Viva Learning
Viva Learning je nadstavbou nad systémami LMS, s ktorými ju možno integrovať. Dostáva tak vzdelávací obsah smerom k zamestnancom organizácií, ktoré potom môžu používateľom priraďovať a kontrolovať ich plnenie priamo v Microsoft Teams.
Microsoft Viva Topics
Viva Topics je nástroj na manažment znalostí a informácií v organizácii. Manažérom znalostí v organizácii potom pomáha s automatickým vytváraním kumulovaných stránok s konkrétnymi témami a k nim priraďuje obsah, ľudí, ktorí na téme pracujú, a intranetové stránky, ktoré s témami súvisia. Prispieva tak k efektívnejšej práci s informáciami v organizácii. |
|
|
Používatelia služby |
Pracovník využívajúci primárne PC na bezpečnú komunikáciu, vytváranie, úpravu a zdieľanie informácií a dokumentov vrátane ich správy a riadenia životného cyklu.
Pracovník v prvej línii využívajúci primárne mobilné zariadenie na bezpečnú komunikáciu a prístup k informáciám a dokumentom.
Organizácie s potrebou zaistiť používateľom bezpečné prostredie na komunikáciu, vytváranie, úpravu a spoluprácu nad informáciami a dokumentmi s prístupom odkiaľkoľvek. |
|
|
Technológie služby |
Microsoft Teams
Microsoft Viva Connections
– Microsoft SharePoint Online
Microsoft Viva Insights
– Organizačná štruktúra Azure AD,
– Microsoft Exchange Online
Microsoft Viva Topics
– Microsoft SharePoint Online
– Microsoft Graph |
|
|
Parametre ceny |
počet používateľov/mesiac – podľa plánu služby
je možné prikúpiť dodatočnú výpočtovú kapacitu |
|
|
Parametre monitorovania |
Všetky služby Microsoft 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – https://admin.microsoft.com
Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
Parametre služieb SLA sú definované tu https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/office-365-platform-service-description/service-level-agreement |
|
|
Komentár |
|
|
|
|