Žiadosť č. |
607 |
|
|
Názov služby |
Microsoft 365 Apps |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U3 |
|
|
Kategória služby |
Software as a Service |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
|
|
Kľúčové slová |
Office Apps |
|
|
Poskytovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Základný popis služby |
Microsoft 365 Apps je verzia sady Office, ktorá obsahuje klientské aplikácie Office, ktoré je možné inštalovať do zariadení.
• vždy aktuálna aplikácia Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Microsoft Teams a ďalšie.
• Aplikácie môžete nainštalovať až do piatich počítačov, piatich tabletov a piatich mobilných zariadení.
• Môžete ukladať a zdieľať súbory prostredníctvom cloudového úložiska 1 TB na OneDrive.
Kompatibilné s Windows 10, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016 a tromi najnovšími verziami macOS. K dispozícii vo všetkých jazykoch.
Je možné zakúpiť samostatne alebo ako súčasť balíčkov Office 365 E3, E5 a Microsoft 365 E3, E5.
Ide o nástroje na:
– tvorbu a editovanie dokumentov
– tabuľkový kalkulátor s analytickými nástrojmi
– tele/videokonferencie cez internet, prepojený s dokumentovým systémom
– systém broadcastingu cez internet
– klient elektronickej pošty
– cloudový systém elektronickej pošty (služba)
– cloudový systém na správu dokumentov
– zabezpečené úložisko v cloude
– správa kalendárov a kontaktov
– zdieľaný hierarchický poznámkový blok
– tvorbu a zdieľanie prezentácií
– klientský databázový nástroj
– nástroj pre podnikové sociálne siete
– správu úloh
– nástroj na plánovanie
– nástroj na automatizáciu obchodných procesov
– nástroj na vhľad do individuálnej a tímovej produktivity
– nástroj na vizualizáciu dát
– nástroj na správu koncových zariadení
– nástroj na správu identít a riadenie prístupu s pomocou viacfaktorovej autentizácie
– nástroj na vyhľadanie a zablokovanie kľúčových informácií na účely auditu
Prípadne opis rozsahu služieb: https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/office-365-platform-service-description/office-365-platform-service-description |
|
|
Používatelia služby |
Pracovník využívajúci primárne PC na bezpečnú komunikáciu, vytváranie, úpravu a zdieľanie informácií a dokumentov vrátane ich správy a riadenia životného cyklu.
Organizácie s potrebou zaistiť používateľom bezpečné prostredie na komunikáciu, vytváranie, úpravu a spoluprácu nad informáciami a dokumentmi s prístupom odkiaľkoľvek. |
|
|
Technológie služby |
Desktopová verzia aplikácií Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access , Publisher Microsoft Teams a Microsoft OneDrive for Business.
Kompatibilné s Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016 a tromi najnovšími verziami macOS. K dispozícii vo všetkých jazykoch. |
|
|
Parametre ceny |
počet používateľov/mesiac – podľa plánu služby
Je možné zakúpiť samostatne alebo ako súčasť balíčkov Office 365 E3, E5 a Microsoft 365 E3, E5. |
|
|
Parametre monitorovania |
Všetky služby Microsoft 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – https://admin.microsoft.com
Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
Parametre služieb SLA sú definované tu https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/office-365-platform-service-description/service-level-agreement |
|
|
Komentár |
|
|
|
|