Žiadosť č. |
499 |
|
|
Názov služby |
Amazon Connect Secure Plus |
|
|
Model služby (I, P, S) |
PaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U3 |
|
|
Kategória služby |
Webové služby a webhostingy |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A3 |
|
|
Kľúčové slová |
Amazon Connect |
|
|
Poskytovateľ služby |
Amazon Web Services EMEA SARL
Adresa spoločnosti:
38 avenue John F. Kennedy
L-1855 Luxemburg
Kontakt: Jiří Svěrák
E-mail: jirsvera@amazon.cz
Telefón: +420 724 073 30
Registračné číslo: B 186284
|
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Amazon Web Services, Inc.
Adresa spoločnosti:
410 Terry Avenue North Seattle WA 98109. Spojené štáty americké
Kontakt: Jiří Svěrák
E-mail: jirsvera@amazon.cz
Telefón: +420 724 073 30 |
|
|
Základný popis služby |
Amazon Connect poskytuje špičkové služby zákazníkom pri nižších nákladoch vďaka multikanálovému cloudovému kontaktnému centru, ktoré sa jednoducho používa. Connect vám umožní v priebehu niekoľkých minút vytvoriť kontaktné centrum, ktoré sa dá škálovať, aby dokázalo obslúžiť milióny zákazníkov.
Amazon Connect ponúka funkcie pre vaše kontaktné centrum a pracovný priestor agentov vrátane prognózovania, plánovania kapacity a plánovania harmonogramov a vonkajších kampaní, ako aj Voice, Chat, Tasks, Customer Profiles, Contact Lens, Voice ID, Wisdom, Cases a optimalizácia. |
|
|
Používatelia služby |
Amazon Connect pracuje za supervízory a agentov s cieľom šetriť čas a peniaze a zároveň poskytovať vašim zákazníkom lepšiu skúsenosť s kontaktným centrom. |
|
|
Technológie služby |
Nižšie sú uvedené ďalšie technológie, ktoré sa používajú na poskytovanie a architektúru riešenia Amazon Connect:
Apple Business Chat
Salesforce, ServiceNow, Zendesk a Marketo
Automatické rozpoznávanie jazyka (ASR)
Porozumenie prirodzenému jazyku (NLU)
Interaktívna hlasová odpoveď (IVR)
Automatické overenie hlasom zákazníka
Priame volanie na klapku (DID)
CRM a automatizácia marketingu
16 kHz zvuk
Umelá inteligencia (AI) AWS
Amazon Connect sa integruje s rôznymi ďalšími službami a nástrojmi AWS. |
|
|
Parametre ceny |
Amazon Connect je služba spoplatnená podľa používania. V rámci úrovne AWS Free Tier riešenie Amazon Connect zahŕňa bezplatné použitie každej možnosti. Za každé ďalšie používanie vám bude účtovaná zverejnená cena za Amazon Connect.
Cena za Amazon Connect: Voice, Chat, Tasks, Customer Profiles, Contact Lens, Voice ID, Wisdom, Cases a optimalizácia. |
|
|
Parametre monitorovania |
Služby AWS je možné monitorovať pomocou:
Amazon Route 53 umožňuje monitorovať stav a výkon vašej aplikácie, ako aj webových serverov a ďalších zdrojov.
Amazon CloudWatch: Služba monitorovania a sledovania, ktorá poskytuje údaje a využiteľné poznatky na monitorovanie aplikácií, reagovanie na zmeny výkonu celého systému a optimalizáciu využívania zdrojov. Zhromažďuje údaje o monitorovaní a prevádzke vo forme protokolov, metrík a udalostí. Deteguje nezvyčajné správanie v prostrediach, nastavuje alarmy, vizualizuje protokoly a metriky vedľa seba, vykonáva automatizované úkony, rieši problémy a zisťuje poznatky, ktoré pomáhajú udržiavať bezproblémový chod aplikácií.
AWS CloudTrail: Umožňuje auditovanie, monitorovanie zabezpečenia a riešenie prevádzkových problémov prostredníctvom sledovania aktivity používateľov a využívania API. CloudTrail zaznamenáva, nepretržite monitoruje a uchováva aktivitu účtu súvisiacu s činnosťami v infraštruktúre AWS, čím zaisťuje kontrolu nad ukladaním, analyzovaním a nápravnými opatreniami.
AWS Identity and Access Management (IAM): Umožňuje stanoviť, kto alebo čo môže pristupovať k službám a prostriedkom v AWS, centrálne riadiť jemne štruktúrované povolenia a analyzovať prístup na zdokonaľovanie povolení v rámci AWS.
Amazon GuardDuty: Služba na detekciu hrozieb, ktorá nepretržite monitoruje vaše účty AWS a pracovné úlohy z hľadiska škodlivej činnosti. Zároveň poskytuje podrobné nálezy týkajúce sa zabezpečenia na účely viditeľnosti a nápravy. |
|
|
Komentár |
OK |
|
|
|