Žiadosť č. |
246 |
|
|
Názov služby |
RISE with SAP S/4HANA Cloud, private edition on Azure Secure |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U2 |
|
|
Kategória služby |
Software as a Service |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C2I2A2 |
|
|
Kľúčové slová |
SAP, SAP Hana, |
|
|
Poskytovateľ služby |
SAP Slovensko s.r.o.
Mlynské nivy 16
821 09 Bratislava
Slovensko
|
|
|
Prevádzkovateľ služby |
SAP SE
Dietmar-Hopp-Allee 16
69190 Walldorf
Germany
|
|
|
Základný popis služby |
RISE with SAP S/4HANA Cloud, private edition on Azure Secure
je inteligentný a integrovaný systém ERP, ktorý pracuje na in-memory platforme SAP HANA a je poskytovaný v prostredí privátneho cloudu. Poskytuje napríklad:
• riešenie špecifických požiadaviek konkrétneho odvetvia pomocou osvedčených postupov a využívanie nových obchodných modelov
• pretváranie podnikových procesov prostredníctvom inteligentnej automatizácie, ktorá je podporená umelou inteligenciou a robotizovanou automatizáciou procesov
• rýchlejšie prijímanie lepších rozhodnutí vďaka vstavanej analytike, interakčnému rozhraniu a digitálnym asistentom
Viac informácii je na:
https://www.sap.com/products/s4hana-erp.html
|
|
|
Používatelia služby |
Typický používateľ je biznis pracovník príslušného oddelenia v rámci organizácie, ako je napríklad finančné oddelenie, oddelenie ľudských zdrojov, oddelenie nákupu, atď.
Títo používatelia využívajú príslušnú funkcionalitu ERP systému S/4HANA pre podporu svojich biznis procesov.
|
|
|
Technológie služby |
Riešenie RISE with SAP S/4HANA Cloud, private edition on Asure Secure pracuje na platforme SAP HANA a je vytvorené a prevádzkované v aplikačných prostrediach SAP.
Služba využíva služby Azure Virtual Machines pre IaaS. Služba je imtegrovaná prostredníctvom SAP Data Custodian Key Management Service na službu Azure Key Vault.
V Azure Key Vault službe sú uložené zákaznícke kryptovacie klúče pre kryptovanie dát v prostredí cloudovej služby SAP.
|
|
|
Parametre ceny |
Základný parameter pre stanovenie ceny je počet a typ používateľov, ktorí mesačne využívajú službu. |
|
|
Parametre monitorovania |
Poskytujeme pravidelné správy, ktoré obsahujú informácie o priemerných časoch odozvy na dátové centrum.
Informácie o dostupnosti a výkone v reálnom čase si zákazníci môžu pozrieť po kliknutí na nasledujúci odkaz: https://support.sap.com/kb-incidents/cloud-status-dashboard/availability-and-response-time-reports.html.
Administrátori podpory zákazníka budú mať prístup k stavovému panelu služby priamo z aplikácie, aby mohli okamžite zobraziť stav, výkon a časy odozvy dátového centra pre svoje konto v reálnom čase.
Zákazníci získajú možnosť bezpečného prihlásenia, aby mohli zobrazovať konkrétne informácie o svojom konte.
Cloud Availability Center je prispôsobený cloudový panel, ktorý zákazníkom poskytuje konsolidované zobrazenia vrátane dostupnosti, výkonu a úrovne poskytovania služby v reálnom čase.
|
|
|
Komentár |
|
|
|
|