Žiadosť č. |
230 |
|
|
Názov služby |
Telekom M365 |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U1 |
|
|
Kategória služby |
Biznis aplikacie /Office, Formulare, ... |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C1I1A1 |
|
|
Kľúčové slová |
Office 365, Word, Excel |
|
|
Poskytovateľ služby |
Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava
IČO: 35763469, DIČ: 2020273893, IČ DPH: SK2020273893 |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052-7329
USA
|
|
|
Základný popis služby |
Telekom M365 v sebe spája známe kancelárske aplikácie (Word, Excel, PowerPoint) s modernými cloudovými službami (e-mail, zdieľané kalendáre, online mítingy, čet, tímová spolupráca).
|
|
|
Používatelia služby |
Licencie sú vhodné pre všetkých zamestnancov ktorí majú záujem o :
- modernizovanie svojho e-mailového riešenia.
- o zefektívnenie vnútro firemnej komunikácie.
- o kancelárske aplikácie
- zálohovanie alebo zdieľanie dát, intranet, knižnice dokumentov |
|
|
Technológie služby |
Potrebné internetové pripojenie, cloudová technológia na platforme Microsoft Azure |
|
|
Parametre ceny |
Cena závisí od počtu zvolenej licencie, je možné aj kombinovať licencie navzájom, možnosť predplatného na 3,6, 12 mesiacov |
|
|
Parametre monitorovania |
Aktuálny stav služieb Microsoft 365, história incidentov a komunikácie sú dostupné v administrátorskom rozhraní Office 365, ako aj cez API
|
|
|
Komentár |
|
|
|
|