Žiadosť č. |
220 |
|
|
Názov služby |
SwOne : 365Simple |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U1 |
|
|
Kategória služby |
Biznis aplikacie /Office, Formulare, ... |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C0I0A1 |
|
|
Kľúčové slová |
Office 365, Word, Excel, |
|
|
Poskytovateľ služby |
SoftwareONE Slovakia s.r.o, Dunajská 15, 811 08 Bratislava – zastúpenie nadnárodnej spoločnosti SoftwareONE AG so sídlom vo Švajčiarsku |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Corporation |
|
|
Základný popis služby |
Služba poskytuje kompletné portfólio služieb platformy Office 365 a Microsoft 365, vrátane technickej podpory a ďalších dodatočných služieb
(prehľad o využití služieb, služby, monitoring dostupnosti služieb, 24x7 podpora ...)
|
|
|
Používatelia služby |
Služby sú určené primárne pre koncového používateľa, keďže sa jedná o komplexnú komunikačnú a kolaboračnú platformu prevádzkovanú v modeli SaaS. |
|
|
Technológie služby |
Kedže ide o komplexnú SaaS cloud platformu (IaaS, PaaS, Saas) poskytujúcu široké portfólio služieb, nie je možné vypísať kompletný zoznam aktuálne poskytovaných technológií a služieb.
Zoznam poskytovaných služieb sa neustále rozširuje a vyvíja.
Kompletný zoznam je priebežne aktualizovaný na stránkach prevádzkovateľa služieb: https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/office-365-platform-service-description/office-365-platform-service-description |
|
|
Parametre ceny |
Cenotvorba sa určuje podľa využitia konkrétneho definovaného plánu (predplatného služieb) na používateľa. |
|
|
Parametre monitorovania |
Platforma Office 365/Microsoft 365 poskytuje reporty o dostupnosti jednotlivých služieb, degradácii funkčnosti a dostupnosti služieb, je možná integrácia reportov s ďalšími monitoring nástrojmi. Deklarovaná dostupnosť služieb je minimálne na úrovni 99,9% SLA. |
|
|
Komentár |
|
|
|
|