Žiadosť č. |
11 |
|
|
Názov služby |
SAP SuccessFactors Jam Collaboration |
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U3 |
|
|
Kategória služby |
HR-Human resources - Perzonalistika |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
|
|
Kľúčové slová |
SAP, SAP-HR, |
|
|
Poskytovateľ služby |
SAP Slovensko s.r.o.
Mlynské nivy 16
821 09 Bratislava
Slovensko
|
|
|
Prevádzkovateľ služby |
SAP SE
Dietmar-Hopp-Allee 16
69190 Walldorf
Germany
|
|
|
Základný popis služby |
SAP Jam Collaboration – Sociálna sieť
Nástroj SAP Jam je riešenie sociálnej spolupráce a rozhodovania, ktoré umožňuje spájať ľudí, procesy, informácie a aplikácie s cieľom výmeny informácií, riešenia problémov a rozhodovania.
SAP Jam poskytuje zdieľanie informácií štruktúrovane, organizovane a dostupne, kdekoľvek a kedykoľvek je to potrebné; či už ide o dokumenty, vzdelávací materiál, poznatky, správy, procesy, funkčné alebo technické informácie, ktoré sú vstavané do štruktúrovaného nástroja na báze skupín.
Základné vlastnosti SAP Jam:
- Ankety
- Prehľad noviniek
- Blogy
- Zdieľanie videa a dokumentov a verzionovanie
- Wikis (spolupráca na tvorbe obsahu)
- Verejné, súkromné a externé súkromné skupiny
- Fóra pre diskusie, otázky a / alebo nápady
- Odkazy na externý obsah
Viac informácií o riešení SAP SuccessFactors Jam Collaboration môžete nájsť tu:
https://www.sap.com/products/enterprise-social-collaboration.html
|
|
|
Používatelia služby |
Používateľmi sú administrátori SAP Jam, ktorí definujú pravidlá používania nástroja. Napríklad kto môže vytvárať nové skupiny ako bude vyzerať dizajn skupín aké budú oprávnenia jednotlivých úrovní používateľov. Typickým používateľom sú všetci zamestnanci organizácie, ktorí môžu prispievať do skupín vytvárať obsah, hlásiť sa do jednotlivých skupín, manažovať si svoje notifikácie a osobné nastavenia. Používateľmi môžu byť aj externé osoby, ktoré budú prizvané do vybraných skupín. Voľnosť a flexibilitu určuje administrátor/kľučový používateľ. |
|
|
Technológie služby |
Riešenie SAP Jam nie je závislé na iných technológiách. Produkt bol vytvorený v prostredí Java a prihlasuje sa na odber aplikácie J2EE. Používajú sa open-source knižnice Java.
Viac informácií o použitých technológiách nájdete tu:
https://www.sap.com/products/enterprise-social-collaboration/technical-information.html
|
|
|
Parametre ceny |
Cena tohoto modulu sa stanovuje podľa počtu používateľov mesačne. Ceny sú definované v jednotlivých úrovniach počtu používateľov (s narastajúcimi používateľmi cena klesá) |
|
|
Parametre monitorovania |
Poskytujeme pravidelné správy, ktoré obsahujú informácie o priemerných časoch odozvy na dátové centrum.
Informácie o dostupnosti a výkone v reálnom čase si zákazníci môžu pozrieť po kliknutí na nasledujúci odkaz: https://support.sap.com/kb-incidents/cloud-status-dashboard/availability-and-response-time-reports.html .
Administrátori podpory zákazníka budú mať prístup k stavovému panelu služby priamo z aplikácie, aby mohli okamžite zobraziť stav, výkon a časy odozvy dátového centra pre svoje konto v reálnom čase. Zákazníci získajú možnosť bezpečného prihlásenia, aby mohli zobrazovať konkrétne informácie o svojom konte. Cloud Availability Center je prispôsobený cloudový panel, ktorý zákazníkom poskytuje konsolidované zobrazenia vrátane dostupnosti, výkonu a úrovne poskytovania služby v reálnom čase.
|
|
|
Komentár |
|
|
|
|