| 
       
        
        
          | Žiadosť č. | 613 |  
          |  |  |  
          | Názov služby | Microsoft Teams |  
          |  |  |  
          | Model služby (I, P, S) | SaaS |  
          |  |  |  
          | Úroveň služby (U1, U2, U3) | U3 |  
          |  |  |  
          | Kategória služby | Software as a Service |  
          |  |  |  
          | Klasifikácia služby (CIA) | C3I3A2 |  
          |  |  |  
          | Kľúčové slová | Teams |  
          |  |  |  
          | Poskytovateľ služby | Microsoft Ireland Operations Limited 
 70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland
 |  
          |  |  |  
          | Prevádzkovateľ služby | Microsoft Ireland Operations Limited 
 70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland
 |  
          |  |  |  
          | Základný popis služby | Microsoft Teams je centrum tímovej práce. 
 Microsoft Teams poskytuje spoločné miesto na všetky konverzácie, schôdzky, súbory a obchodné aplikácie vašich tímov. Spolupracujte v rámci kanálov, kde sa všetci členovia tímu môžu otvorene zúčastňovať na konverzáciách, vytvárať a zdieľať obsah prostredníctvom integrovaných aplikácií Office – Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint a ďalšie. Komunikujte prostredníctvom chatu, schôdzok a hovorov. Zároveň môžete doplniť Teams pomocou vlastných aplikácií: kariet, robotov a konektorov. Pracujte s dôverou so zabezpečením na podnikovej úrovni.
 
 Microsoft Teams sú dostupné samostatne alebo súčasť balíka Microsoft Office 365 alebo Microsoft 365
 
 Bezplatná verzia je k dispozícii organizáciám bez predplatného Office 365 alebo Microsoft 365. Limity bezplatnej verzie: https://www.microsoft.com/cs-cz/microsoft-365/microsoft-teams/compare-microsoft-teams-options
 
 Opis služieb Teams, ktoré sú súčasťou platených licencií: https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/teams-service-description
 |  
          |  |  |  
          | Používatelia služby | Pracovník využívajúci primárne PC na bezpečnú komunikáciu, vytváranie, úpravu a zdieľanie informácií a dokumentov vrátane ich správy a riadenia životného cyklu. 
 Pracovník v prvej línii využívajúci primárne mobilné zariadenie na bezpečnú komunikáciu a prístup k informáciám a dokumentom.
 
 Organizácie s potrebou zaistiť používateľom bezpečné prostredie na komunikáciu, vytváranie, úpravu a spoluprácu nad informáciami a dokumentmi s prístupom odkiaľkoľvek.
 |  
          |  |  |  
          | Technológie služby | Microsoft Teams |  
          |  |  |  
          | Parametre ceny | počet používateľov/mesiac – podľa plánu služby |  
          |  |  |  
          | Parametre monitorovania | Všetky služby Microsoft 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – https://admin.microsoft.com 
 Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
 
 Parametre služieb SLA sú definované tu https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/office-365-platform-service-description/service-level-agreement
 |  
          |  |  |  
          | Komentár |  |  
          |  |  |  |