| 
       
        
        
          | Žiadosť č. | 606 |  
          |  |  |  
          | Názov služby | Microsoft Viva |  
          |  |  |  
          | Model služby (I, P, S) | SaaS |  
          |  |  |  
          | Úroveň služby (U1, U2, U3) | U3 |  
          |  |  |  
          | Kategória služby | Software as a Service |  
          |  |  |  
          | Klasifikácia služby (CIA) | C3I3A2 |  
          |  |  |  
          | Kľúčové slová | Viva |  
          |  |  |  
          | Poskytovateľ služby | Microsoft Ireland Operations Limited 
 70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland
 |  
          |  |  |  
          | Prevádzkovateľ služby | Microsoft Ireland Operations Limited 
 70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland
 |  
          |  |  |  
          | Základný popis služby | Microsoft Viva je platformou na zamestnaneckú skúsenosť pre organizácie využívajúce Microsoft 365 a Microsoft Teams. Skladá sa zo 4 modulov: 
 Microsoft Viva Connections
 
 Ide o nadstavbu pre intranet spoločnosti nad Microsoft SharePoint Online. Vďaka tejto nadstavbe je možné personalizovať internú komunikáciu na intranete pre zamestnancov a obohacovať ju o tzv. adaptívne karty. Takáto komunikačná stránka SharePoint sa potom pripne ako aplikácia v Microsoft Teams, a zvyšuje sa tak jej dosah na používateľov.
 
 Microsoft Viva Insights
 
 Služba dáva k dispozícii používateľom personalizované odporúčania týkajúce sa ich práce v digitálnom priestore, pomáha s riadením wellbeingu a času a zároveň pomáha manažérom k správnym návykom vedenia ľudí v digitálnom priestore formou odporúčania priamo v aplikácii Microsoft Teams.
 
 Microsoft Viva Learning
 
 Viva Learning je nadstavbou nad systémami LMS, s ktorými ju možno integrovať. Dostáva tak vzdelávací obsah smerom k zamestnancom organizácií, ktoré potom môžu používateľom priraďovať a kontrolovať ich plnenie priamo v Microsoft Teams.
 
 Microsoft Viva Topics
 
 Viva Topics je nástroj na manažment znalostí a informácií v organizácii. Manažérom znalostí v organizácii potom pomáha s automatickým vytváraním kumulovaných stránok s konkrétnymi témami a k nim priraďuje obsah, ľudí, ktorí na téme pracujú, a intranetové stránky, ktoré s témami súvisia. Prispieva tak k efektívnejšej práci s informáciami v organizácii.
 |  
          |  |  |  
          | Používatelia služby | Pracovník využívajúci primárne PC na bezpečnú komunikáciu, vytváranie, úpravu a zdieľanie informácií a dokumentov vrátane ich správy a riadenia životného cyklu. 
 Pracovník v prvej línii využívajúci primárne mobilné zariadenie na bezpečnú komunikáciu a prístup k informáciám a dokumentom.
 
 Organizácie s potrebou zaistiť používateľom bezpečné prostredie na komunikáciu, vytváranie, úpravu a spoluprácu nad informáciami a dokumentmi s prístupom odkiaľkoľvek.
 |  
          |  |  |  
          | Technológie služby | Microsoft Teams 
 Microsoft Viva Connections
 
 – Microsoft SharePoint Online
 
 Microsoft Viva Insights
 
 – Organizačná štruktúra Azure AD,
 
 – Microsoft Exchange Online
 
 Microsoft Viva Topics
 
 – Microsoft SharePoint Online
 
 – Microsoft Graph
 |  
          |  |  |  
          | Parametre ceny | počet používateľov/mesiac – podľa plánu služby 
 je možné prikúpiť dodatočnú výpočtovú kapacitu
 |  
          |  |  |  
          | Parametre monitorovania | Všetky služby Microsoft 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – https://admin.microsoft.com 
 Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
 
 Parametre služieb SLA sú definované tu https://docs.microsoft.com/en-us/office365/servicedescriptions/office-365-platform-service-description/service-level-agreement
 |  
          |  |  |  
          | Komentár |  |  
          |  |  |  |