|
| Žiadosť č. |
433 |
| |
|
| Názov služby |
Azure Active Directory Domain Services |
| |
|
| Model služby (I, P, S) |
IaaS |
| |
|
| Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U3 |
| |
|
| Kategória služby |
Infraštrukúrna a platformová bezpečnosť |
| |
|
| Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
| |
|
| Kľúčové slová |
Azure Active Directory Domain Services |
| |
|
| Poskytovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
| |
|
| Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
| |
|
| Základný popis služby |
Azure DNS
• Manažovaná služba umožňuje prevádzkovať DNS doménu
• Podpora verejných privátnych zón
• Ochrana DNS - role base access control, logy aktivít, resource locking |
| |
|
| Používatelia služby |
Microsoft Azure DNS patria do kategórie infraštruktúrnych služieb (IaaS) a platformových služieb (PaaS) a ich priamymi používateľmi sú IT profesionáli vo firmách alebo organizáciách, ktoré tieto služby používajú na prevádzku koncových aplikácií a informačných systémov |
| |
|
| Technológie služby |
Azure Active Directory Domain Services |
| |
|
| Parametre ceny |
Azure Active Directory Domain Services - lokácia služby, vybraná úroveň služby, počet používateľov, počet SMS / volaní |
| |
|
| Parametre monitorovania |
Všetky služby Microsoft Azure je možné monitorovať pomocou služby Azure Monitor: https://docs.microsoft.com/en-us/azure/azure-monitor/overview
a pomocou služby Azure Service Health, ktorá zobrazuje dostupnosť a kvalitu využívaných služieb konkrétnym zákazníkom https://docs.microsoft.com/en-us/azure/service-health/service-health-overview
Celková dostupnosť služieb a ich kvalita na úrovni jednotlivých dátových centier, nezávisle na využívaných službách zákazníkom, je dostupná formou Azure Status, pre ktorý je generovaný RSS feed pre automatické spracovanie https://status.azure.com/en-us/status
Parametre SLA služieb sú definované pre každú službu samostatne https://azure.microsoft.com/en-us/support/legal/sla/ |
| |
|
| Komentár |
|
|
|
|