|
| Žiadosť č. |
592 |
| |
|
| Názov služby |
Dynamics 365 Customer Service |
| |
|
| Model služby (I, P, S) |
SaaS |
| |
|
| Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U2 |
| |
|
| Kategória služby |
Software as a Service |
| |
|
| Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
| |
|
| Kľúčové slová |
Customer Service |
| |
|
| Poskytovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
| |
|
| Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
| |
|
| Základný popis služby |
Služba na zaistenie vysokej skúsenosti zákazníkov.
• Poskytuje nástroje, ktoré pomáhajú spravovať servisné prípady, generovať činnosti súvisiace so službami a nájsť najlepšie riešenie problému zákazníka. Zároveň poskytuje nástroje na správu aktivít technikov v teréne, ich plánovanie a monitoring. Riešenie je pripravené na prepojenie so službami IoT na priame generovanie alertov zariadení a následného plánovania servisných zásahov. Pre technikov v teréne sú k dispozícii nástroje, ktoré umožňujú vzdialenú pomoc a návody, ako vykonať servisný zásah.
• Kľúčové roly: Sledovanie problémov zákazníkov (prípady), Záznam celej interakcie súvisiacej s prípadom, Zdieľanie informácií v znalostnej báze, Vytváranie frontov a smerovanie prípadov do správnych kanálov, Vytváranie a sledovanie rozsahu služieb prostredníctvom zmlúv o rozsahu služieb (SLA),
• Plná Integrácia s Microsoft Office, Podpora mobilných zariadení (iOS, Android) |
| |
|
| Používatelia služby |
Organizácia s potrebou efektívneho sledovania a správy zákazníckych problémov.
Pracovník podpory komunikujúci so zákazníkom a riešiaci problémy zákazníka. |
| |
|
| Technológie služby |
Dynamics 365 Customer Service |
| |
|
| Parametre ceny |
Počet používateľov za mesiac |
| |
|
| Parametre monitorovania |
Všetky služby Dynamics 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – opis je možné nájsť https://docs.microsoft.com/en-us/power-platform/admin/check-online-service-health#view-dynamics-365--service-health
Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
Parametre služieb SLA sú definované tu https://www.microsoft.com/licensing/docs/view/Service-Level-Agreements-SLA-for-Online-Services |
| |
|
| Komentár |
|
|
|
|