|
| Žiadosť č. |
300 |
| |
|
| Názov služby |
SAP Analytics Cloud Secure Plus |
| |
|
| Model služby (I, P, S) |
SaaS |
| |
|
| Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U3 |
| |
|
| Kategória služby |
HR-Human resources - Perzonalistika |
| |
|
| Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A3 |
| |
|
| Kľúčové slová |
Human resources, SAP, Analytics, |
| |
|
| Poskytovateľ služby |
SAP Slovensko s.r.o.
Mlynské nivy 16
821 09 Bratislava
Slovensko
|
| |
|
| Prevádzkovateľ služby |
SAP SE
Dietmar-Hopp-Allee 16
69190 Walldorf
Germany
|
| |
|
| Základný popis služby |
Riešenie SAP Analytics Cloud ponúka všetky možnosti analytiky pre všetkých používateľov v jednom produkte. Umožňuje analyzovať, plánovať, predpovedať a spolupracovať v jednom integrovanom nástroji. Prístup k všetkým údajom a vkladanie analytických údajov priamo do procesov, ktoré umožňujú rýchle pochopenie a rýchle akcie. Riešenie je postavené na vysoko výkonnej platforme, ktoré umožňuje, že riešenie funguje rýchlo, spoľahlivo a v reálnom čase.
Základné vlastnosti produktu:
- Možnosti plánovania a prediktívnej analýzy
- Vizualizácia Stateoftheart s prispôsobením na základe rolí
- Sociálna spolupráca
- Podpora pre mobilitu a mobilné platformy
- Vysoký výkon a práca v reálnom čase
- Vysoká dostupnosť a bezpečnosť dát
Natívna integrácia s existujúcimi aplikáciami
Viac informácií o riešení SAP Analytics Cloud môžete nájsť tu:
https://www.sap.com/sk/products/cloud-analytics.html#pdf-asset=5c1f8d00-617c-0010-82c7-eda71af511fa&page=1
|
| |
|
| Používatelia služby |
Typickým používateľom je pracovník, ktorý potrebuje pripravovať analýzy, reporty na pravidelnej alebo ad hoc báze.
|
| |
|
| Technológie služby |
Riešenie SAP Analytic Cloud nie je závislé na iných technológiách, pracuje nad SAP Cloud platform a je vytvorené v tomto prostredí. |
| |
|
| Parametre ceny |
Cena tohoto modulu sa stanovuje podľa počtu používateľov mesačne. Je možné definovať používateľov, ktorí môžu plánovať, tvoriť reporty prípadne len pasívne pozerať na už vytvorené reporty. |
| |
|
| Parametre monitorovania |
Poskytujeme pravidelné správy, ktoré obsahujú informácie o priemerných časoch odozvy na dátové centrum.
Informácie o dostupnosti a výkone v reálnom čase si zákazníci môžu pozrieť po kliknutí na nasledujúci odkaz: https://support.sap.com/kb-incidents/cloud-status-dashboard/availability-and-response-time-reports.html.
Administrátori podpory zákazníka budú mať prístup k stavovému panelu služby priamo z aplikácie, aby mohli okamžite zobraziť stav, výkon a časy odozvy dátového centra pre svoje konto v reálnom čase. Zákazníci získajú možnosť bezpečného prihlásenia, aby mohli zobrazovať konkrétne informácie o svojom konte. Cloud Availability Center je prispôsobený cloudový panel, ktorý zákazníkom poskytuje konsolidované zobrazenia vrátane dostupnosti, výkonu a úrovne poskytovania služby v reálnom čase.
|
| |
|
| Komentár |
|
|
|
|