Žiadosť č. |
618 |
|
|
Názov služby |
Dynamics 365 Customer Insights
|
|
|
Model služby (I, P, S) |
SaaS |
|
|
Úroveň služby (U1, U2, U3) |
U2 |
|
|
Kategória služby |
Software as a Service |
|
|
Klasifikácia služby (CIA) |
C3I3A2 |
|
|
Kľúčové slová |
Dynamics 365 Customer Insights
|
|
|
Poskytovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Prevádzkovateľ služby |
Microsoft Ireland Operations Limited
70 Sir John Rogerson's, Quay, Dublin 2, D02R296, Ireland |
|
|
Základný popis služby |
• Služba pomáha budovať hlbšie porozumenie zákazníkom na základe analýzy dát.
• Prepája dáta z rôznych transakčných, behaviorálnych a observačných zdrojov a vytvára kompletný pohľad na zákazníka. Pomocou týchto štatistík je možné merať skúsenosti a procesy zamerať na zákazníka. |
|
|
Používatelia služby |
Pracovníci v marketingu, obchode alebo financiách s potrebou porozumieť správaniu zákazníkov |
|
|
Technológie služby |
Dynamics 365 Customer Insights |
|
|
Parametre ceny |
mesačne za tenant |
|
|
Parametre monitorovania |
Všetky služby Dynamics 365 je možné monitorovať pomocou služby Service health v Microsoft 365 admin centre – opis je možné nájsť https://docs.microsoft.com/en-us/power-platform/admin/check-online-service-health#view-dynamics-365--service-health
Komunikáciu o stave služby je možné takisto získať pomocou Graph API, ako je opísané tu https://docs.microsoft.com/en-us/graph/api/resources/service-communications-api-overview?view=graph-rest-1.0
Parametre služieb SLA sú definované tu https://www.microsoft.com/licensing/docs/view/Service-Level-Agreements-SLA-for-Online-Services |
|
|
Komentár |
OK |
|
|
|